@rainmaks heyecanlanmana gerek yok sana laf sokup çıkarttığımız yok merak etme. konuyu başlatan sazan arkadaş @tolgahat konu aşağıda;

https://www.r10.net/webmaster-genel-k...irirlar-d.html