Daha evvelsi gün sazan arkadaşlarımızdan birisi Webmaster Genel konular sorunlar bölümüne bu konuyu açtı.. Ben reklam stratejisi dedim çoğu insan hacklendi dedi..tabi illa top sakal bırakmamız gerekiyor..