Daha evvelsi gün sazan arkadaşlarımızdan birisi
Webmaster Genel konular sorunlar bölümüne bu konuyu açtı.. Ben reklam stratejisi dedim çoğu insan hacklendi dedi..tabi illa top sakal bırakmamız gerekiyor..
Ben sitenin hacklendiğini felan idda etmiyorum sitenin reklam stratejisi yaptıgınıda biliorum ... Ama Laf sokar gibi yaklaşma bana ... bu arada görmedim forumda bulamadım böle konu ondan aötım dikkat çeken bi site çünkü
ayrıca Doğan Holding 'e Bağlı bi site olması dikkatımı çok çekti