• 20-06-2008, 12:26:48
    #19
    sunucuoptimizasyon.com
    fiyatlar iyiymiş
    adslye indirim gelir artık
  • 20-06-2008, 12:30:08
    #20
    Kurumsal PLUS
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatlar iyiymiş
    adslye indirim gelir artık
    Direk çakacağım 32mbit Ofise ama VDSL2 modemi bulamıyorum

    Kaldı ki Türk Telekom da yazan fiyatlardan almayacaksınız sizler.. O fiyatlar TK ISS lisansına sahip firmalar için yani o fiyata kar koyarak 2. firmalar size satacak TTNET A.Ş gibi.
  • 20-06-2008, 12:32:43
    #21
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk çakacağım 32mbit Ofise ama VDSL2 modemi bulamıyorum

    Kaldı ki Türk Telekom da yazan fiyatlardan almayacaksınız sizler.. O fiyatlar TK ISS lisansına sahip firmalar için yani o fiyata kar koyarak 2. firmalar size satacak TTNET A.Ş gibi.
    Modem en az 200 ytl civarıdır, tabi bulup bakabilirsek. Fiyatlarda ilk aşamada tuzlu gibi ama yüksek hıza muhtaç olanlar için gayet iyi bence.
  • 20-06-2008, 12:33:50
    #22
    Kurumsal PLUS
    Zyxel alacağım kablosuz ağ destekli olanlardan ebay da 190$ civarındaydı TR de bakalım bulabilecekmiyiz o fiyatlara.

    150Mbit destekliyormuş ilerde 32mbit den çok daha yüksek hatlar verilecektir muhtemelen
  • 20-06-2008, 13:07:20
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    up 1mbit...böyle saçmalık görmedim
    download yapmıyoruz ki..gerek yok o zaman vdsle geçmeye
  • 20-06-2008, 13:11:30
    #24
    Kurumsal PLUS
    kurtulus923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    up 1mbit...böyle saçmalık görmedim
    download yapmıyoruz ki..gerek yok o zaman vdsle geçmeye
    Saçmalık olan nedir?

    VDSL teknolojisinde zaten istesenizde 3mbit den fazla uplink olmazki?
  • 20-06-2008, 13:55:57
    #25
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçmalık olan nedir?
    saçmalık 32 dw,1 up olması

    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VDSL teknolojisinde zaten istesenizde 3mbit den fazla uplink olmazki?
    Very High Speed Digital Subscriber Line 2 - Wikipedia, the free encyclopedia

    10mbit ve daha fazlası sağlanabiliyor.
  • 20-06-2008, 14:04:59
    #26
    Uploadın az olmasını bi yere kadar anlayabilirm ama 32mbit downloada karşılık en az 4mbit upload olması gerekmezmi? neden 1 mbitte sınırlıyorlar? sonuçta download için zaten 32 mbit bağlanıyor hat, uploadında 32 mbit hadi o olmadı en az 10 mbit olmasında ne sakınca var?
  • 20-06-2008, 14:19:05
    #27
    işin saçmalığı burda yatıyor işte:

    hadi oturduğun yere bağlı olarak şanslısın 32mbiti sonuna kadar kullanabiliyorsun diyelim.
    günde 24 saat pc açık kalsa 300-310 gb download yapar.
    kimde var günlük 300 gb veri barındırmak için harddisk ayda 9 tb eder.

    artık günde download yapar yapar 70 dvdye kayıt eder boşaltırsınız harddiskleri her gün.(dvd başı kayıt yaparken harcanacak zamanı hiç yazmıyorum ) bu arada rapid kullanıyorsanız 6 tane de rapid hesabı lazım.

    demek istediğim bu,sayfalar zaten 4mbit bağlantıda yeterince hızlı açılmakta,download yapmayan adam ne yapsın 32mbiti..

    32ye 1mbit up veriyorsa,zaten 4mbit bağlantı aynı.neden geçeyim,fazla para vereyim