Konu
VDSL 2 Başvuru
20-06-2008, 13:11:30
#24
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
kurtulus923 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
up 1mbit...böyle saçmalık görmedim
download yapmıyoruz ki..gerek yok o zaman vdsle geçmeye
Saçmalık olan nedir?
VDSL teknolojisinde zaten istesenizde 3mbit den fazla uplink olmazki?