kurtulus923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
up 1mbit...böyle saçmalık görmedim
download yapmıyoruz ki..gerek yok o zaman vdsle geçmeye
Saçmalık olan nedir?

VDSL teknolojisinde zaten istesenizde 3mbit den fazla uplink olmazki?