Altyapı değiştirilip geliştirilmeden üstte siz ne yaparsanız yapın, kablo aynı santral aynı, hızı nasıl arttıracaksınız, yurtdışında millet kablosuz internetin keyfini yaşarken bizimkiler hala bakır tellerle 32 mbit'in hayalini kurdurtuyorlar insanlarımıza. Ancak 2 şeritlik bir yolun sığabileceği bir yere siz 4 şeritlik bir otoban yaptığınızda ne olur? şeritlerin eni küçülür, telekomda bunu vaad ediyor, sadece bir hayal, bu ülkede telekom kadar sahtekar ve yalancı bir kurum yoktur.
Bakın Türksat'a, kablolu internette ne dediyse yaptı adamlar, kablo altyapısı heryerde olsa telekomun adsl sinide vdsl sinide kimse kullanmaz ama maalesef kablo altyapsı çok zayıf, Türksat 3A'nın fırlatılması ile artık 1C uydusu tamamen internet için kullanılacak, böylece Türksat kablo internette hız kapasitesini en az 3'e katlayacak.
Biz vdsl de 32 mbit hayali kurarken kablo internet çoktan 32mbit kullanıyor olacak.