yaw bize up lazım up!!!
sunucu kurmayacağım ama 32 mbit in 8 ini kullansam 1mbit up u napayım ben.
TürkTelekom yine saçmaladı. VDSL2 ve Cem Yılmazlı reklamlarıyla milleti kandırır oldu.
32/1 olurmu ya saçmalığa bak...
4mbitlikler 16mbit e geçecekler, ama yinede 4mbit kullanabilecekler

komedi