Son kullanıcıya yine de fiyatlar uygun yansıyacak anlaşılan.Ama çıkışın 1 mbitte kalması üzücü. 4/1 şeklinde gidiyorduk ne güzel .32mbitin çıkışını 2 mbit yapsalardı en azından.Tahminimce girişi daha performanslı kullanabilmemiz için çıkışı düşük vermek istiyorlar.Ama çıkışı tam anlamıyla kullanabilecek kullanıcı zaten yok denecek kadar az.

16 ve 32 mbit internet cafelerin ( ki artık tarih oluyorlar ) ve internet kullanan çok kullanıcılı şirketlere yarayacak anlaşılan.Ev kullanıcısı 32 mbit kullanmak istese de kullanamaz.Hangi sunucu buna cevap verebilecek ki.Download hastalarının işine yarayacağı kesin tabi