Konu
VDSL 2 Başvuru
20-06-2008, 10:32:20
#15
Baxer
Bu Türk telekom a çok sinir oluyorum ben 50 ytl ödüyorum yeni başvuranlar 30 ytl + kablosuz modem+bedava kullanım. Demokrasi demokrasi dedikleri nerde kalmış.Ayrıca o vdsl ev kullanıcılarına gelmez.tabii aranızda sabancının torunu olan varsa o ayrı.