Konu
VDSL 2 Başvuru
20-06-2008, 13:55:57
#25
TEKADAM
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Saçmalık olan nedir?
saçmalık 32 dw,1 up olması
Ni-Osman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
VDSL teknolojisinde zaten istesenizde 3mbit den fazla uplink olmazki?
Very High Speed Digital Subscriber Line 2 - Wikipedia, the free encyclopedia
10mbit ve daha fazlası sağlanabiliyor.