Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçmalık olan nedir?
saçmalık 32 dw,1 up olması

Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VDSL teknolojisinde zaten istesenizde 3mbit den fazla uplink olmazki?
Very High Speed Digital Subscriber Line 2 - Wikipedia, the free encyclopedia

10mbit ve daha fazlası sağlanabiliyor.