işin saçmalığı burda yatıyor işte:
hadi oturduğun yere bağlı olarak şanslısın 32mbiti sonuna kadar kullanabiliyorsun diyelim.
günde 24 saat pc açık kalsa 300-310 gb download yapar.
kimde var günlük 300 gb veri barındırmak için harddisk

ayda 9 tb eder.
artık günde download yapar yapar 70 dvdye kayıt eder boşaltırsınız harddiskleri her gün.(dvd başı kayıt yaparken harcanacak zamanı hiç yazmıyorum

) bu arada rapid kullanıyorsanız 6 tane de rapid hesabı lazım.
demek istediğim bu,sayfalar zaten 4mbit bağlantıda yeterince hızlı açılmakta,download yapmayan adam ne yapsın 32mbiti..
32ye 1mbit up veriyorsa,zaten 4mbit bağlantı aynı.neden geçeyim,fazla para vereyim