Uploadın az olmasını bi yere kadar anlayabilirm ama 32mbit downloada karşılık en az 4mbit upload olması gerekmezmi? neden 1 mbitte sınırlıyorlar? sonuçta download için zaten 32 mbit bağlanıyor hat, uploadında 32 mbit hadi o olmadı en az 10 mbit olmasında ne sakınca var?