Bu herifin ceosu olduğu bankaya 2014de döviz kuru manipülasyonu iddiasıyla hakkında soruşturma açıldı.
Ayrıca abd'nin en fazla ceza yiyen bankasıdır yanlış yönlendirmeler nedeniyle.
Şimdi de çıkıp diyor ki bitcoin dolandırı-cılıktır.
Bunu insanları düşündüğü için mi diyor bir düşünün?
`Bitcoin bir **************`
32
●2.810
- 13-09-2017, 21:03:45Bitcoin henüz anlamamış bir çok insan var ve bu sistemin potansiyelini görmekten acizler. Bu coin sistemlerini bitcoin üzerinden yorumlamak yanlış, belki bitcoin gelecek olmaz ancak başka bir coin kesinlikle gelecekde olucak, şuan insanların bunu anlamaması çok normal çünkü sistem bizim bildiğimiz bankacılık anlayışını kökünden değiştiriyor ve merkez bankası denen bir yapıdan bizi tamamen kurtaracak bu yüzden bazı ülkeler buna hiç sıcak bakmıyor ancak elinde sonunda teknoloji onları ezip geçer. Bazı arkadaşlar denetimsizlik demiş ancak tam tersine bitcoin 100% açık bir sistemdir isteyen denetleyebilir hataya yer olmayan 7/24 çalışan bir sistem.
Bitcoin kesinlikle karşılıksiz bir para birimi değildir işlem gücünüzü kullanıp size para öder, sistemin bu hali yeterli değil gelişmeye ihtiyacı var. bilgisayarlar her geçen gün küçülüyor ve güçleniyor telefonlar,bilgisayarlar,arabalar belki evler ve fazlası blockchain dediğimiz altyapı gelecekte bunların işlem gücünü kullanarak bizleri verimerkezleri ve sunuculardan bağımsız 100% açık bir sisteme çevirebilir. Bu sistemlere sadece parayı bırakıp bitcoin kullancaz sananlar büyük yanılır - 14-09-2017, 13:29:17ABD merkezli uluslararası bankacılık ve finansal hizmetler alanında faaliyet gösteren bir şirketin CEO'su tabiki böyle bir şey diyecek.
Daha önce MasterCard'ta benzer açıklamalarda bulunmuştu.
Dünyadaki paradan sürekli komisyon, faiz alan adamlar. Korkularından altına yapıyorlar
- 14-09-2017, 20:32:27Dolandırı.cılık diyemeyiz her ne kadar bende savunmuyorum ancak işin rengi giderek kötüleşiyor. Şuanda 12,5 k ancak 02/09/2017 tarihinde 16,5k aradaki fark tutarı 12 günde 4k. Borsa gibi düşünmeyin artık zira %1 lik bir değişim bile ya kar getirecek ya da zarar. Hali ile bu aradaki farkları görüp de yatırım yapanlara anlam veremiyorum forex den bile berbat olan bir yatırım aracı. Ben bugün aldım hemen yarın yükselir gözü ile bakmayın zira bir hac.k olayı olduğunda aynı gün %40 batma riski var. Buralara para atacağınıza sürekli dediğim yatırım aracına yönelin dolar, altın (uzun vade) vb.
- 14-09-2017, 20:53:11BTC'nin düşmesi bu herifin konuşması söylemesi değildir. BTC'nin son bir aydır düşüyor. ilk düşüş Çin ICO'ları yasakladı. ikinci şuan devam eden düşüşün sebebi ise ÇİN'in BTC borsalarını yasaklamasıdır.
Ki düşüş olması gerekiyor. Çünkü çok yükseldi ve düzeltme yapması kendine gelmesi yeni hareketler için yer etmesi gerekiyor. Ben bugün yine BTC aldım.
Bu adama gelirsek ülkelere gelirsek kim ister kendi kontrolünde olmayan bir piyasayı! - 15-09-2017, 14:53:08Bitcoin ölmez abicim. Bu tarz haberler yıllarca çıktı. Bitcoinin yükseliş grafiğine bakarsaniz iki ileri bir geri şeklinde hep. Risk almak istemeyenler böyle haberler çıkınca fiyatın düştüğnü görüp btc satıyo. 2 hafta sonra fiyat artınca meseleyi anlıyolar ama iş işten geçmis oluyo.
Note 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi