• 15-09-2017, 15:00:19
    #28
    Bitcoin zaman içinde çok düşüş yükseliş yaşadı.
    Bir merkezi olsa patlatıp giderler denilebilirdi belki ama bitcoin dünyada birçok kişide dağınık bulunuyor.

    Bizim anlamamız gereken bitcoin değil blockchain dir. İlerde bitcoin olmax Acoin olur Bcoin olur ama kiriptopara borsası hep olacaktır.
  • 15-09-2017, 15:02:04
    #29
    Bütün ümidim gençliktedir
    Forumda en fazla dolandırıcılığın BTC üzerinden yapıldığı düşünülürse, adamın söyledikleri çok da saçma değil gibi. Kazanan kazanır tabii ki ama kaybeden sayısı da azımsanmayacak çoklukta sanırım. Peki bilgim yok ama takibi yapılamıyor anladığım kadarıyla. Yanlışım varsa düzeltin.

    @caliente; yol yakınken dön olum bu sevdadan
  • 15-09-2017, 15:08:08
    #30
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda en fazla dolandırıcılığın BTC üzerinden yapıldığı düşünülürse, adamın söyledikleri çok da saçma değil gibi. Kazanan kazanır tabii ki ama kaybeden sayısı da azımsanmayacak çoklukta sanırım. Peki bilgim yok ama takibi yapılamıyor anladığım kadarıyla. Yanlışım varsa düzeltin.

    @caliente; yol yakınken dön olum bu sevdadan
    Cüzdan takibi yapılıyor aslında. Ama üstteki mesajımda dediğim gibi merkezi olmadığı için bir problemde hak arayamıyorsunuz. Bunun için forumda satıp almak yerine borsalardan almak daha güvenli.
  • 15-09-2017, 20:39:48
    #31
    Jp morgan ceosunun açıklaması bitcoin ile alakalı kripto para pazarıyla değil. Kaldı ki jp morgan ether ve zcashe yatırım yapan bir banka
  • 16-09-2017, 08:52:27
    #32
    Ah bu JPMorgan ş...zi milletin içine bir ateş düşürdü sonra, Çin speki ile birlikte 3k$ kadar düştü fiyat. Büyük bir spekülasyon yapıldı.

    3'ten topladılar dipten toplayanlardan biri kim dersiniz?





    Dün 2.980$ düşen BTC bu sabah itibari ile 3.900$ ve hızla yukseliyor. Olan küçük yatırımcı kardeşlerime oldu.

    En çok kazananlarına arasında JP Morgan


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 16-09-2017, 10:33:00
    #33
    arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah bu JPMorgan ş...zi milletin içine bir ateş düşürdü sonra, Çin speki ile birlikte 3k$ kadar düştü fiyat. Büyük bir spekülasyon yapıldı.

    3'ten topladılar dipten toplayanlardan biri kim dersiniz?





    Dün 2.980$ düşen BTC bu sabah itibari ile 3.900$ ve hızla yukseliyor. Olan küçük yatırımcı kardeşlerime oldu.

    En çok kazananlarına arasında JP Morgan


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

    hıyar adam belliydi böyle yapacağı satan satana yazık oldu küçük yatırımcıya.