Bitcoin zaman içinde çok düşüş yükseliş yaşadı.
Bir merkezi olsa patlatıp giderler denilebilirdi belki ama bitcoin dünyada birçok kişide dağınık bulunuyor.
Bizim anlamamız gereken bitcoin değil blockchain dir. İlerde bitcoin olmax Acoin olur Bcoin olur ama kiriptopara borsası hep olacaktır.
`Bitcoin bir **************`
32
●2.810
- 15-09-2017, 15:02:04Forumda en fazla dolandırıcılığın BTC üzerinden yapıldığı düşünülürse, adamın söyledikleri çok da saçma değil gibi. Kazanan kazanır tabii ki ama kaybeden sayısı da azımsanmayacak çoklukta sanırım. Peki bilgim yok ama takibi yapılamıyor anladığım kadarıyla. Yanlışım varsa düzeltin.
@caliente; yol yakınken dön olum bu sevdadan
- 15-09-2017, 15:08:08Cüzdan takibi yapılıyor aslında. Ama üstteki mesajımda dediğim gibi merkezi olmadığı için bir problemde hak arayamıyorsunuz. Bunun için forumda satıp almak yerine borsalardan almak daha güvenli.Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2017, 08:52:27Ah bu JPMorgan ş...zi milletin içine bir ateş düşürdü sonra, Çin speki ile birlikte 3k$ kadar düştü fiyat. Büyük bir spekülasyon yapıldı.
3'ten topladılar dipten toplayanlardan biri kim dersiniz?


Dün 2.980$ düşen BTC bu sabah itibari ile 3.900$ ve hızla yukseliyor. Olan küçük yatırımcı kardeşlerime oldu.
En çok kazananlarına arasında JP Morgan
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi - 16-09-2017, 10:33:00arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hıyar adam belliydi böyle yapacağı
satan satana yazık oldu küçük yatırımcıya.


satan satana yazık oldu küçük yatırımcıya.