Bitcoin zaman içinde çok düşüş yükseliş yaşadı.
Bir merkezi olsa patlatıp giderler denilebilirdi belki ama bitcoin dünyada birçok kişide dağınık bulunuyor.
Bizim anlamamız gereken bitcoin değil blockchain dir. İlerde bitcoin olmax Acoin olur Bcoin olur ama kiriptopara borsası hep olacaktır.