BTC'nin düşmesi bu herifin konuşması söylemesi değildir. BTC'nin son bir aydır düşüyor. ilk düşüş Çin ICO'ları yasakladı. ikinci şuan devam eden düşüşün sebebi ise ÇİN'in BTC borsalarını yasaklamasıdır.

Ki düşüş olması gerekiyor. Çünkü çok yükseldi ve düzeltme yapması kendine gelmesi yeni hareketler için yer etmesi gerekiyor. Ben bugün yine BTC aldım.

Bu adama gelirsek ülkelere gelirsek kim ister kendi kontrolünde olmayan bir piyasayı!