Bitcoin henüz anlamamış bir çok insan var ve bu sistemin potansiyelini görmekten acizler. Bu coin sistemlerini bitcoin üzerinden yorumlamak yanlış, belki bitcoin gelecek olmaz ancak başka bir coin kesinlikle gelecekde olucak, şuan insanların bunu anlamaması çok normal çünkü sistem bizim bildiğimiz bankacılık anlayışını kökünden değiştiriyor ve merkez bankası denen bir yapıdan bizi tamamen kurtaracak bu yüzden bazı ülkeler buna hiç sıcak bakmıyor ancak elinde sonunda teknoloji onları ezip geçer. Bazı arkadaşlar denetimsizlik demiş ancak tam tersine bitcoin 100% açık bir sistemdir isteyen denetleyebilir hataya yer olmayan 7/24 çalışan bir sistem.
Bitcoin kesinlikle karşılıksiz bir para birimi değildir işlem gücünüzü kullanıp size para öder, sistemin bu hali yeterli değil gelişmeye ihtiyacı var. bilgisayarlar her geçen gün küçülüyor ve güçleniyor telefonlar,bilgisayarlar,arabalar belki evler ve fazlası blockchain dediğimiz altyapı gelecekte bunların işlem gücünü kullanarak bizleri verimerkezleri ve sunuculardan bağımsız 100% açık bir sisteme çevirebilir. Bu sistemlere sadece parayı bırakıp bitcoin kullancaz sananlar büyük yanılır