Bu herifin ceosu olduğu bankaya 2014de döviz kuru manipülasyonu iddiasıyla hakkında soruşturma açıldı.
Ayrıca abd'nin en fazla ceza yiyen bankasıdır yanlış yönlendirmeler nedeniyle.
Şimdi de çıkıp diyor ki bitcoin dolandırı-cılıktır.
Bunu insanları düşündüğü için mi diyor bir düşünün?