Dolandırı.cılık diyemeyiz her ne kadar bende savunmuyorum ancak işin rengi giderek kötüleşiyor. Şuanda 12,5 k ancak 02/09/2017 tarihinde 16,5k aradaki fark tutarı 12 günde 4k. Borsa gibi düşünmeyin artık zira %1 lik bir değişim bile ya kar getirecek ya da zarar. Hali ile bu aradaki farkları görüp de yatırım yapanlara anlam veremiyorum forex den bile berbat olan bir yatırım aracı. Ben bugün aldım hemen yarın yükselir gözü ile bakmayın zira bir hac.k olayı olduğunda aynı gün %40 batma riski var. Buralara para atacağınıza sürekli dediğim yatırım aracına yönelin dolar, altın (uzun vade) vb.