• 10-03-2025, 14:19:55
    #1
    Merhaba,
    Yıllardır türktelekom mobil müşterisiyim. Oturduğum ilçe öyle köy kasaba falan değil. Oturduğum cadde de, ilçenin merkezinde / çarşısında.
    Burada nedense bir tek türktelekom çekiyordu. 1 ay'dır türktelekom da çekmiyor bulunduğum cadde de. Sinyal aşırı düştü. Bu zamana kadar full çeken hat, şimdi kendi uygulamasını bile açamıyor. Telefonla konuşulmuyor.
    TTelekomu aradım " bölgeye yatırım lazım " diyor. Daha önce lazım değildi de şimdi mi oldu?

    Ben şimdi hangi hattı kullanacağım. Tek çeken buydu. Ve yaklaşık 1 ay önce evdekileri de ttelekoma geçirdim bir tek bu çekiyor diye.

    TURKUAZ İLE İŞARETLEDİĞİM YER KONUMUM

    TTELEKOM


    TURKCELL

    VODAFONE
  • 10-03-2025, 14:36:04
    #2
    Hocam malesefki operatörler böyle hattı alıncaya kadar bi süre çekiyor sonra canları isteyince oradan erisğmi kesiyorlar sattıgı malı kullandırtmadan ödetmeye çalışıyorlar gidip hat iptali edebilirsiniz Egerki aşım ücreti ödeyin derse hocam şikayet davası da açabilirsiniz sorun düzelmezse Egerki çünkü çekmeyen bir ürünün parasını vermek etik değil
  • 10-03-2025, 14:38:56
    #3
    14 yıl boyunca faturalı Turkcell kullandım. Hattı aldığım günden geçen yıla kadar hep faturalı kullandım. Geçen yıl fahiş faturalandırma yüzünden iptal ettirip Türk Telekom'a geçtim. Hem fiyat hem çekim konusunda rahatladım. Yerden yere değişiyor tabi. Bir de ben iptal bedeli olarak 3K gibi bir para ödedim.
  • 10-03-2025, 14:41:58
    #4
    Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam malesefki operatörler böyle hattı alıncaya kadar bi süre çekiyor sonra canları isteyince oradan erisğmi kesiyorlar sattıgı malı kullandırtmadan ödetmeye çalışıyorlar gidip hat iptali edebilirsiniz Egerki aşım ücreti ödeyin derse hocam şikayet davası da açabilirsiniz sorun düzelmezse Egerki çünkü çekmeyen bir ürünün parasını vermek etik değil
    Bhtyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 yıl boyunca faturalı Turkcell kullandım. Hattı aldığım günden geçen yıla kadar hep faturalı kullandım. Geçen yıl fahiş faturalandırma yüzünden iptal ettirip Türk Telekom'a geçtim. Hem fiyat hem çekim konusunda rahatladım. Yerden yere değişiyor tabi. Bir de ben iptal bedeli olarak 3K gibi bir para ödedim.
    sorun şu ki, sadece ttelekom çekiyordu. O da çekmiyor artık.
    Sadece olduğum cadde de çekmiyor. Neye geçeceğimi şaşırdım.
  • 10-03-2025, 14:44:09
    #5
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun şu ki, sadece ttelekom çekiyordu. O da çekmiyor artık.
    Sadece olduğum cadde de çekmiyor. Neye geçeceğimi şaşırdım.
    hocam sıkıntı geçmiş olsun
  • 10-03-2025, 14:46:29
    #6
    Önce çekip sonradan çekmeme problemi genellikle kentsel dönüşümden kaynaklanıyor. Eski binaların büyük kısmının çatı alanında baz istasyonları bulunuyor. Bunların birçoğu baca şeklinde gizleniyor.

    Kentsel dönüşüm ile birlikte eski binalar yıkılınca maalesef bu sorun ortaya çıkıyor. Yeni binalarda da kolay kolay takılmıyor diye biliyorum. (Sağlık-duyarlılık, çok sayıda hak sahibi olması vb.)
  • 10-03-2025, 14:51:42
    #7
    Hocam mobil sebeke guclendirici işinizi çözer 2 3 bine bitane alip dama yerlestirip ic anteni de eve koy bu tarz bir yontem deneyebilirsin
  • 10-03-2025, 14:52:52
    #8
    _muzaffer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mobil sebeke guclendirici işinizi çözer 2 3 bine bitane alip dama yerlestirip ic anteni de eve koy bu tarz bir yontem deneyebilirsin
    https://www.trendyol.com/verant/cep-...in-p-880691715
    Bunları araştırıyordum ben de işe yarıyor mu acaba diye
  • 10-03-2025, 14:55:27
    #9
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.trendyol.com/verant/cep-...in-p-880691715
    Bunları araştırıyordum ben de işe yarıyor mu acaba diye
    Bunlarin cok ise yarayacagini dusunmuyorum acikcasi oraya sadece bakir bir levha konmus kendiniz de bakir levha yapistirararak test edebilirsiniz .ama tavsiye etmem dis binada gsm yukseltici ile hem siz hem aileniz rahat eder