14 yıl boyunca faturalı Turkcell kullandım. Hattı aldığım günden geçen yıla kadar hep faturalı kullandım. Geçen yıl fahiş faturalandırma yüzünden iptal ettirip Türk Telekom'a geçtim. Hem fiyat hem çekim konusunda rahatladım. Yerden yere değişiyor tabi. Bir de ben iptal bedeli olarak 3K gibi bir para ödedim.