Hocam malesefki operatörler böyle hattı alıncaya kadar bi süre çekiyor sonra canları isteyince oradan erisğmi kesiyorlar sattıgı malı kullandırtmadan ödetmeye çalışıyorlar gidip hat iptali edebilirsiniz Egerki aşım ücreti ödeyin derse hocam şikayet davası da açabilirsiniz sorun düzelmezse Egerki çünkü çekmeyen bir ürünün parasını vermek etik değil