Merhaba,
Yıllardır türktelekom mobil müşterisiyim. Oturduğum ilçe öyle köy kasaba falan değil. Oturduğum cadde de, ilçenin merkezinde / çarşısında.
Burada nedense bir tek türktelekom çekiyordu. 1 ay'dır türktelekom da çekmiyor bulunduğum cadde de. Sinyal aşırı düştü. Bu zamana kadar full çeken hat, şimdi kendi uygulamasını bile açamıyor. Telefonla konuşulmuyor.
TTelekomu aradım " bölgeye yatırım lazım " diyor. Daha önce lazım değildi de şimdi mi oldu?

Ben şimdi hangi hattı kullanacağım. Tek çeken buydu. Ve yaklaşık 1 ay önce evdekileri de ttelekoma geçirdim bir tek bu çekiyor diye.

TURKUAZ İLE İŞARETLEDİĞİM YER KONUMUM

TTELEKOM


TURKCELL

VODAFONE