Önce çekip sonradan çekmeme problemi genellikle kentsel dönüşümden kaynaklanıyor. Eski binaların büyük kısmının çatı alanında baz istasyonları bulunuyor. Bunların birçoğu baca şeklinde gizleniyor.

Kentsel dönüşüm ile birlikte eski binalar yıkılınca maalesef bu sorun ortaya çıkıyor. Yeni binalarda da kolay kolay takılmıyor diye biliyorum. (Sağlık-duyarlılık, çok sayıda hak sahibi olması vb.)