Hocam malesefki operatörler böyle hattı alıncaya kadar bi süre çekiyor sonra canları isteyince oradan erisğmi kesiyorlar sattıgı malı kullandırtmadan ödetmeye çalışıyorlar gidip hat iptali edebilirsiniz Egerki aşım ücreti ödeyin derse hocam şikayet davası da açabilirsiniz sorun düzelmezse Egerki çünkü çekmeyen bir ürünün parasını vermek etik değil
14 yıl boyunca faturalı Turkcell kullandım. Hattı aldığım günden geçen yıla kadar hep faturalı kullandım. Geçen yıl fahiş faturalandırma yüzünden iptal ettirip Türk Telekom'a geçtim. Hem fiyat hem çekim konusunda rahatladım. Yerden yere değişiyor tabi.

Bir de ben iptal bedeli olarak 3K gibi bir para ödedim.
sorun şu ki, sadece ttelekom çekiyordu. O da çekmiyor artık.
Sadece olduğum cadde de çekmiyor. Neye geçeceğimi şaşırdım.