• 06-09-2012, 19:23:05
    #55
    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında çok uyardım, mesajlarımı sildirdiler / sildiremediklerinide 10-15 kişinin yorumu ile hemen arka sayfalara attırdılar.

    Bu forumda video çekip videoda özgünlük, özgün makale, özgün içerik, özgün tasarım, özgün site diye bas bas bağıran adamlar, 1 makaleyi 500 tane blogspot a gönderiyor.

    Sadece buda değil, bir kısımda varki, adama bakıyorsun sadece sosyal imleme hizmeti veriyor, adam bir konu açıyor, konuyu bir okuyorsun bütün backlink çeşitleri zararlı, birtek sosyal imleme yararlı.

    Arkadaşlar daha önce 2-3 konudada yazdım. Tekrar etmek istiyorum.

    Google dediğimiz sistem, sizlere hiç bir zaman şu zararlı, şunu yapma demiyor, google sadece neyi, hangi şekilde yaptığınıza bakıyor.
    Son noktayı da radoy koyar Aynen kardeşim öyle
    • RDY
    RDY bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-09-2012, 19:27:05
    #56
    Hocam aynen katiliyorum sana. uzun bir yazi hazirlayip zaten paylasicam burda artik gina gelen seylerle ilgili. adam hem penguen uyumlu diyor, bide kalkmis profil backlink diyor hala. biri yazmis aramalarda gorunmuyoum, ama o kadar da backlink kastim diyor. Yahu akil var mantik var dediginiz gibi, allahin polonyasinn bilmem ne edu uzantili universite kimya bolumune link ekleyip, havacilik ile ilgili bir linkten adam yukselmeyi umuyor.

    Yani kimse kusura bakmasin da, ben bu kadar kafasi calismayan adam olacagini dusunmuyorum. Aslinda benim kizdigim ne biliyomusunuz, kafasiz olmayipta kafasiz isler yapan insanlari gormek beni gercekten kizdiriyor. ya diyorum hic mi forumu okumadin, hic mi 1 tane adam gibi yaziya bakmadin da , millet bas bas bagirdigi halde sacma sapan isler yapabiliyor millet. Hakikaten cok cok uzucu bir durum.

    RebeLLi0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konuda yer alan sadece 2 satır benim.. Diğerlerini noktasına virgülüne dokunmadan konu sahibi @berdes'in yazılarından çıkardım..

    Ama yalansa yalan desinler Buyrun hodri meydan

    Allah aşkına akıl var mantık var..

    Şimdi bir şey yazacam da olmayacak..Kimsenin ekmeği ile oynamak istemiyorum ama sosyal link borsasında özellikle resmen milleti ayakta uyutuyorlar. (genel olarak söylüyorum)

    Eleman çıkmış ne demiş bak bakkk...

    Panda uyumlu, Penguen uyumlu Seo Paketi ??

    Bakıyorum içinde ne var biliyor musun ?

    Aynı makaleyi 1000 tane 2000 tane yere programla 5 dakika gibi bir sürede basıyor.. SPAM'ın kralını yapıyor. Siteye filtre tehlikesi yaşatıyor.. Sonra da yok panpa yok penguen uyumlu diyor..

    Bunların Panda ve Pengun güncellemelerinden anladıkları ne inanın çok merak ediyorum..

    1 tane yaa sadece 1 tanecik makaleyi 1000 tane wiki veya bilmem ne sitesine 5 dakkada basmak mı ? Ayıp, yazık...
  • 06-09-2012, 19:29:38
    #57
    Kesinlikle durumu iyi özetlemişsin.Ama suçun heps onlarda mı?Adamın sitesini kurdum seo ayarlarını yaptım.Abi dedi ben bilmiyorum göster.Gösterdik.

    Aynı arkadaş şimdi penguen uyumlu işler yapıyor.Kendi siteleri 200 hite varmaz.Bu adam ayda 2/3 k götürüyor.Diğer yandan bu işe yıllarını vermiş arkadaşlarımız bir konu açıyor.Arkadan 10 kişi gelip adamı yaptığı işe bin pişman ediyorlar.

    RebeLLi0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O konuda yer alan sadece 2 satır benim.. Diğerlerini noktasına virgülüne dokunmadan konu sahibi @berdes'in yazılarından çıkardım..

    Ama yalansa yalan desinler Buyrun hodri meydan

    Allah aşkına akıl var mantık var..

    Şimdi bir şey yazacam da olmayacak..Kimsenin ekmeği ile oynamak istemiyorum ama sosyal link borsasında özellikle resmen milleti ayakta uyutuyorlar. (genel olarak söylüyorum)

    Eleman çıkmış ne demiş bak bakkk...

    Panda uyumlu, Penguen uyumlu Seo Paketi ??

    Bakıyorum içinde ne var biliyor musun ?

    Aynı makaleyi 1000 tane 2000 tane yere programla 5 dakika gibi bir sürede basıyor.. SPAM'ın kralını yapıyor. Siteye filtre tehlikesi yaşatıyor.. Sonra da yok panpa yok penguen uyumlu diyor..

    Bunların Panda ve Pengun güncellemelerinden anladıkları ne inanın çok merak ediyorum..

    1 tane yaa sadece 1 tanecik makaleyi 1000 tane wiki veya bilmem ne sitesine 5 dakkada basmak mı ? Ayıp, yazık...
  • 06-09-2012, 19:37:28
    #58
    Saga bakiyorum SEOCU sola bakiyorum SEOCU. Yer yok dolmuşa binmiyorum.
  • 06-09-2012, 19:41:21
    #59
    Yazıyı yazdığında mesaj atarsan bende okumak isterim.

    Bu forumda gerçekten çok acayip işler dönüyor.. Çok acayip insanlar çok acayip işler yapıyor..

    Elemanın biri benden sayfa içi optimizasyon hakkında bilgi alıyor. Daha anahtar kelime ve açıklama kısmından bi haber ama.. Aaaa bi bakıyorum adam Garantili SEO Çalışması diyor.

    Biri benden 2 kelime için biri sohbet bir tane de +18 kelime için fiyat istedi ama kibar bir dille bu siteler için çalışma yapmadığımı belirttim... 2. bombaa.. 2 ay sonra Garantili SEO Çalışması yapan 2. vatandaş

    Bir tanesi bas bas bağırıyor.. Hacklink satıyorum diye.. Kendi de forumda itiraf ediyor hacklink sattığını.. İşte Bomba 3... Bu elemanda Garantili SEO Çalışması yapıyor

    Daha neler neler Seo sayfa içinde başlar diyenlerin çalışma yaptığı 1-2 siteye denk geldim de aman Allah'ım rezalet..

    @berdes'in de örnek verdiği gibi ücretsiz programlardan sitenize binlerce aynı sitede 1 tane makale kullananlara sözüm yok bile

    Daha çok şey var ama bende kalsın isterseniz..Kimsenin kalbini kırmak istemem.

    Ancak sadece size şunu söyleyebilirim ki..Ne yaparsanız yapın yada ne çalışması yaptırırsanız SPAM'dan uzak durun..


    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynen katiliyorum sana. uzun bir yazi hazirlayip zaten paylasicam burda artik gina gelen seylerle ilgili. adam hem penguen uyumlu diyor, bide kalkmis profil backlink diyor hala. biri yazmis aramalarda gorunmuyoum, ama o kadar da backlink kastim diyor. Yahu akil var mantik var dediginiz gibi, allahin polonyasinn bilmem ne edu uzantili universite kimya bolumune link ekleyip, havacilik ile ilgili bir linkten adam yukselmeyi umuyor.

    Yani kimse kusura bakmasin da, ben bu kadar kafasi calismayan adam olacagini dusunmuyorum. Aslinda benim kizdigim ne biliyomusunuz, kafasiz olmayipta kafasiz isler yapan insanlari gormek beni gercekten kizdiriyor. ya diyorum hic mi forumu okumadin, hic mi 1 tane adam gibi yaziya bakmadin da , millet bas bas bagirdigi halde sacma sapan isler yapabiliyor millet. Hakikaten cok cok uzucu bir durum.
    Hayır suçun hepsi onlarda değil suçu hepsi işi verende de değil.

    Aslında suçun büyük kısmı bu SPAM çalışmaları yapanlarda ama onlarda kimseyi uyarmıyor ki.. Adamın tek derdi gel paralar aksın paralar herkes cebini doldurmanın derdinde. Haa şu da var..Bence bu spam çalışmaları yapanlarda bunun yararı veya zararı nedir tam emin değiller.Daha doğrusu bilgi sahibi değiller ki Bilselerde altın yumurtlayan tavuğu kesmemek için sallıyorlar ya da susuyorlar..

    Ama burda işi verenlerinde akıllı ve mantıklı olması lazım..Burada hemen hemen herkesin 1 tane değil 1 den fazla sitesi var.. En azından 10 tane domaini 5 tane kurulu sitesi vs vardır. Bu kadar mı bilgisizsiniz ? Bu kadar mı okumaya üşeniyorsunuz ? Bu kadar neden bilgiden kaçarlar onu da anlamam..

    Bilmemek değil öğrenmemek ayıptır.. Hala da göz göre göre sosyal link borsasında bu ayıba devam edenler var.. Onlara da ayıp diyorum sadece.. insanların paralarını almayın, umutlarını çalmayın.. Lütfen...

    Bu arada o eleman 2-3k kazanıyorsa inan onun ayıbıdır.. Böyle spam işi yapanlar ayda benim gözümde 5k kazanmıyorlarsa işi bilmiyolardır. Ciddiyim


    drupal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle durumu iyi özetlemişsin.Ama suçun heps onlarda mı?Adamın sitesini kurdum seo ayarlarını yaptım.Abi dedi ben bilmiyorum göster.Gösterdik.

    Aynı arkadaş şimdi penguen uyumlu işler yapıyor.Kendi siteleri 200 hite varmaz.Bu adam ayda 2/3 k götürüyor.Diğer yandan bu işe yıllarını vermiş arkadaşlarımız bir konu açıyor.Arkadan 10 kişi gelip adamı yaptığı işe bin pişman ediyorlar.
  • 06-09-2012, 19:42:44
    #60
    sonuç vermeyen tartışma bence boştur arkadaş !
    boşuna burada tartışıyoruz yorumlarımızı dile getiriyoruz boşuna
    bahsi geçenler yine aynı şeyleri yapıyor yapacakta neden çünkü tam anlamı ile kim bunlar söylemiyorsunuz , bu şekilde sizde onların yaptığı işe ortak oluyorsunuz farkında değilsiniz.
  • 06-09-2012, 19:48:17
    #61
    JustRulz hocam, dogru diyosun. Ylniz ben sana bisey soyliyeyim mi, su gordugun sayfada ettigim muhabbeti, butun forumu bastan asagi okurken bulamiyorum, cunku okunnacak baslik yok artik yanlis anlama sana degil lafim, demek istedigim surda ettigimiz muhabbet o kadar keyif veriyor ki bize, keske butun basliklar su bulundugumuz SAYFA gibi olsa.
  • 06-09-2012, 19:50:16
    #62
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    JustRulz hocam, dogru diyosun. Ylniz ben sana bisey soyliyeyim mi, su gordugun sayfada ettigim muhabbeti, butun forumu bastan asagi okurken bulamiyorum, cunku okunnacak baslik yok artik yanlis anlama sana degil lafim, demek istedigim surda ettigimiz muhabbet o kadar keyif veriyor ki bize, keske butun basliklar su bulundugumuz SAYFA gibi olsa.
    orası ayrı tabiki de herkes içini döküyor ama isimler belli olunca daha da güzel muhabbet olacak.
  • 06-09-2012, 20:09:46
    #63
    Üyeliği durduruldu
    biraz uzun geldi yazı mesajım bulunsun okuyup güzel bir yorum yapıcam.