• 06-09-2012, 16:20:39
    #46
    Aslında olayı siz farkında olmadan özetlemiş ve bitirmişsiniz

    Müsadenizle...


    Olaay burada başlıyor

    Geçen gün 16 yaşındaki oğlum diyorki baba sınıfımda bir çocuk var senin dediğin bu seo işini yapıyor gel seni tanıştırayım dedi.

    Burası gelişme bölümü

    Gittim çocuğun evine. Pc başında 16 yaşında bir çocuk..Yanında 2 litrelik cola,bir kasede çerez bilgisayar başında birşeylerle uğraşıyor.Napıyorsun sen canım dedim.Abi çok yoğunum valla. 10 tane yetiştirmem gereken iş var dedi. Anlat bakalım dedim.Bir program var abi dedi,bununla 5000 siteye adamın makalesini yolluyorum 10 tl paramı alıyorum dedi.Baktım ne olduğuna bildiğiniz ücretsiz dağıtılan wiki programı.Kendince bir yerlerden bir liste bulmuş oralara makale yolluyor. Dedimki bu işe yarıyormu ?

    Olay burda bitiyor

    Bilmiyorum valla abi herkes böyle yapıp para kazanıyor bende yapıyorum işte diyor. Çocuk daha ne yaptığını bile bilmiyor. Bunlar gibi yüzlercesi forumda cirit atıyor.
  • 06-09-2012, 18:11:47
    #47
    SEO'yu bence en iyi SEO yapıyorum diye link satanlar yapıyor. Yalnız, site üzerinde değil, insanların üzerinde...
  • 06-09-2012, 18:15:46
    #48
    KeYGeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SEO'yu bence en iyi SEO yapıyorum diye link satanlar yapıyor. Yalnız, site üzerinde değil, insanların üzerinde...
    SEO değilde HMO olarak adlandırabiliriz bunu. Human Money Optimization
  • 06-09-2012, 18:37:55
    #49
    "Bu benim çoluk çocuğumun rızkı." demişsiniz hocam. Sizin bu rızkınızı alan kişiler şu an o paraları çatır çatır harcıyorlar farkındasınız değil mi? Peki hakkını verdiler mi? Kocaman bir "hayır". Çalışma yaptırdığınız kişi(ler)in size sunmuş olduğu garantiler yerine gelmediyse bu paranın hakkını sonuna kadar aramanız gerekiyor. Şikayet konusu açmayı denediniz mi? Geri ödeme talep ettiniz mi? O parayı yan gelip yatarak kazanmadınız, döktüğünüz teri kendiniz, aileniz değil de şu an tabiri caizse ossurarak kıytırıktan bir rapor sunan elemanlar harcıyorlar.

    Benimde milyon tane yanlışım vardır elbette. Hatasız bir ticaret anlayışım var diye birşey kesinlikle söyleyemem. Ancak şu konuda kendimden eminim:
    Birisinden çalışmalarım için bir ücret aldıysam şayet, o kişinin bana attığı son mesaj "çalışmaya verdiğim paranın hakkını verdin" şeklinde olmak zo-run-da-dır. 100 imleme için anlaştığımız kişilere binlerce imleme yaptığımda oldu, günlerce hatta haftalarca hergün emek veripte sonuç alamadığımız arkadaşlara geri ödeme yaptığımda oldu. Bu işte verilebilecek tek garanti "memnuniyet" garantisidir.

    Öncelikle çalışma sonrası şu kadar hit olacak diyenler külliyen yalan söylerler, bunu bilmek gerekiyor. Bu işte garanti diye bir şey kesinlikle olamaz. Etki alınıp alınmayacağının bile garantisi verilemez. Tek garanti dediğim gibi iş sonu memnuniyet garantisidir.

    Bu para tuzaklarına kandığınız için geçmiş olsun. Hakkınızı sonuna kadar arayın lütfen. Bu şekilde spam çalışmalardan herkes kurtulacaktır. Burada birkaç kişiyi ifşa etsem ne değişecek diye düşünmeyin. Bu birkaç kişiyi herkes ifşa ettiğinde büyük bir temizlik yapılmış olacaktır.
  • 06-09-2012, 18:55:45
    #50
    bilenyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Bu benim çoluk çocuğumun rızkı." demişsiniz hocam. Sizin bu rızkınızı alan kişiler şu an o paraları çatır çatır harcıyorlar farkındasınız değil mi? Peki hakkını verdiler mi? Kocaman bir "hayır". Çalışma yaptırdığınız kişi(ler)in size sunmuş olduğu garantiler yerine gelmediyse bu paranın hakkını sonuna kadar aramanız gerekiyor. Şikayet konusu açmayı denediniz mi? Geri ödeme talep ettiniz mi? O parayı yan gelip yatarak kazanmadınız, döktüğünüz teri kendiniz, aileniz değil de şu an tabiri caizse ossurarak kıytırıktan bir rapor sunan elemanlar harcıyorlar.

    Benimde milyon tane yanlışım vardır elbette. Hatasız bir ticaret anlayışım var diye birşey kesinlikle söyleyemem. Ancak şu konuda kendimden eminim:
    Birisinden çalışmalarım için bir ücret aldıysam şayet, o kişinin bana attığı son mesaj "çalışmaya verdiğim paranın hakkını verdin" şeklinde olmak zo-run-da-dır. 100 imleme için anlaştığımız kişilere binlerce imleme yaptığımda oldu, günlerce hatta haftalarca hergün emek veripte sonuç alamadığımız arkadaşlara geri ödeme yaptığımda oldu. Bu işte verilebilecek tek garanti "memnuniyet" garantisidir.

    Öncelikle çalışma sonrası şu kadar hit olacak diyenler külliyen yalan söylerler, bunu bilmek gerekiyor. Bu işte garanti diye bir şey kesinlikle olamaz. Etki alınıp alınmayacağının bile garantisi verilemez. Tek garanti dediğim gibi iş sonu memnuniyet garantisidir.

    Bu para tuzaklarına kandığınız için geçmiş olsun. Hakkınızı sonuna kadar arayın lütfen. Bu şekilde spam çalışmalardan herkes kurtulacaktır. Burada birkaç kişiyi ifşa etsem ne değişecek diye düşünmeyin. Bu birkaç kişiyi herkes ifşa ettiğinde büyük bir temizlik yapılmış olacaktır.
    Hocam öncelikle foruma daha dün üye oldum. Bu işleri foruma üye olmadan yaptırdım. Bu nedenle şikayet konusu açmam veya -trade vermem çokta inandırıcı olmayacaktır. 40 yaşındayım 20 yıllık bir ticari hayatım var. Elimden geldiğinde kimseyi mağdur etmemek için özen gösterdim.Bu saatten sonrada kimse ile polemik yaşamak istemiyorum. Ama şu cümlemi tekrar etmek istiyorum. Her seo cu kötü değildir. İşini gerçekten düzgün yapanlar var. Belki bana iş yapan arkadaşlarda kendilerine göre doğru olanı yapıyorlardır. Benim kızdığım nokta şu. Hiçbir iş için garanti vermeyin. Yani başlığa 3 resim yapıştırıp hitlerim 10 dan 10k ya sıçradı sizin hitlerinizde şu kadar olacak demek gerçekten talihsizlik. Bana desinki arkadaşım sana bu işi yapıyorum ama buna garanti veremem veya bu işten verim alman epey bir zaman alır..Ya verdikleri hit artış grafiklerine bakıyorum..İnanılmaz.. Adam çalışmaya ayın 5 inde başlamış.Başladığında hit 12 imiş..Ayın 8 inde 465 olmuş,ayın 9 unda 750 olmuş, ayın 12 sinde 1400 olmuş, ayın sonunda 4k olmuş..Adam nasıl bir çalışma yaptıysa site 25 günde 12 den 4000 e yükselmiş. Bunun karşılığında 25-30 tl para alıyor sizden. Burda aptallık bende.Bu fiyata bunu yapan insanı sorgulamak gerek.Bende birçok kişi gibi yanıldım işte.Aylar önce e-ticaret sitem için backlink aldığımda gönderilen txt rapordaki sitelere baktımda. Ya zaten akıllı olan bir adam o sitelere eklenen linklerden bir cacık olmayacağını anlar. Evet bunları yapan arkadaşlar benim çoluk çocuğumun rızkını yediler. Helal etmiyorum. Ama böyle ortalık yerde isim vermek pek yakışık almaz. Hele yaptığı işin bir getirisi olmadığını bilerek para alanları allahta affetmez. Bu tamamen üç kağıtçılıktır. Ama işe yaradığını zannedip yapanlarında bilinçlenmesi gerekir. Bir defa herşeyden önce akşam yastığa başınızı koyunca vicdan muhasebesi yapın ve bu muhasebeden sonra rahat uyuyabiliyorsanız sıkıntı yok. Ama biraz vicdanı olan insan,diğerlerini kandırarak bir iş yapıyorsa akşam rahat uyuyamaz. Bu nedenle bu arkadaşları kendi vicdanlarıyla başbaşa bırakıp allaha havale ediyorum.
  • 06-09-2012, 18:59:09
    #51
    RebeLLi0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında olayı siz farkında olmadan özetlemiş ve bitirmişsiniz

    Müsadenizle...


    Olaay burada başlıyor

    Geçen gün 16 yaşındaki oğlum diyorki baba sınıfımda bir çocuk var senin dediğin bu seo işini yapıyor gel seni tanıştırayım dedi.

    Burası gelişme bölümü

    Gittim çocuğun evine. Pc başında 16 yaşında bir çocuk..Yanında 2 litrelik cola,bir kasede çerez bilgisayar başında birşeylerle uğraşıyor.Napıyorsun sen canım dedim.Abi çok yoğunum valla. 10 tane yetiştirmem gereken iş var dedi. Anlat bakalım dedim.Bir program var abi dedi,bununla 5000 siteye adamın makalesini yolluyorum 10 tl paramı alıyorum dedi.Baktım ne olduğuna bildiğiniz ücretsiz dağıtılan wiki programı.Kendince bir yerlerden bir liste bulmuş oralara makale yolluyor. Dedimki bu işe yarıyormu ?

    Olay burda bitiyor

    Bilmiyorum valla abi herkes böyle yapıp para kazanıyor bende yapıyorum işte diyor. Çocuk daha ne yaptığını bile bilmiyor. Bunlar gibi yüzlercesi forumda cirit atıyor.
    Hocam senin bu dedigini, konu acan o cocuklarin konusuna yazsak kiyamet kopar burda. Su hani forumda en ustte "yeni mesajlar" kismi varya, oraya tiklayinca oyle seyler goruyorum ki. Bide elemanlar olayi bitirmis, penguen uyumlu, yok ilk sayfa garanti, 1000 tane wiki ile sir atlayacaklar arkadaslar.

    biseyler ogrenmeye calissalar diyecem ki bilmiyorlar, ogreniyorlar, ama uzuluyorum boyle kisilere cahil olduklarini, bos bos yasadiklarini gordukce uzuyor beni.
  • 06-09-2012, 19:02:42
    #52
    Yapılan etik dışı davranışlara rağmen bu kadar sabırlı, sakin ve seviyenizi bozmadan tepki göstermeniz biz genç arkadaşlara çok güzel örnek oluyor açıkçası.

    Bundan sonraki ticari hayatınız boyunca karşınıza hep dürüst insanların çıkması dileğiyle...

    berbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle foruma daha dün üye oldum. Bu işleri foruma üye olmadan yaptırdım. Bu nedenle şikayet konusu açmam veya -trade vermem çokta inandırıcı olmayacaktır. 40 yaşındayım 20 yıllık bir ticari hayatım var. Elimden geldiğinde kimseyi mağdur etmemek için özen gösterdim.Bu saatten sonrada kimse ile polemik yaşamak istemiyorum. Ama şu cümlemi tekrar etmek istiyorum. Her seo cu kötü değildir. İşini gerçekten düzgün yapanlar var. Belki bana iş yapan arkadaşlarda kendilerine göre doğru olanı yapıyorlardır. Benim kızdığım nokta şu. Hiçbir iş için garanti vermeyin. Yani başlığa 3 resim yapıştırıp hitlerim 10 dan 10k ya sıçradı sizin hitlerinizde şu kadar olacak demek gerçekten talihsizlik. Bana desinki arkadaşım sana bu işi yapıyorum ama buna garanti veremem veya bu işten verim alman epey bir zaman alır..Ya verdikleri hit artış grafiklerine bakıyorum..İnanılmaz.. Adam çalışmaya ayın 5 inde başlamış.Başladığında hit 12 imiş..Ayın 8 inde 465 olmuş,ayın 9 unda 750 olmuş, ayın 12 sinde 1400 olmuş, ayın sonunda 4k olmuş..Adam nasıl bir çalışma yaptıysa site 25 günde 12 den 4000 e yükselmiş. Bunun karşılığında 25-30 tl para alıyor sizden. Burda aptallık bende.Bu fiyata bunu yapan insanı sorgulamak gerek.Bende birçok kişi gibi yanıldım işte.Aylar önce e-ticaret sitem için backlink aldığımda gönderilen txt rapordaki sitelere baktımda. Ya zaten akıllı olan bir adam o sitelere eklenen linklerden bir cacık olmayacağını anlar. Evet bunları yapan arkadaşlar benim çoluk çocuğumun rızkını yediler. Helal etmiyorum. Ama böyle ortalık yerde isim vermek pek yakışık almaz. Hele yaptığı işin bir getirisi olmadığını bilerek para alanları allahta affetmez. Bu tamamen üç kağıtçılıktır. Ama işe yaradığını zannedip yapanlarında bilinçlenmesi gerekir. Bir defa herşeyden önce akşam yastığa başınızı koyunca vicdan muhasebesi yapın ve bu muhasebeden sonra rahat uyuyabiliyorsanız sıkıntı yok. Ama biraz vicdanı olan insan,diğerlerini kandırarak bir iş yapıyorsa akşam rahat uyuyamaz. Bu nedenle bu arkadaşları kendi vicdanlarıyla başbaşa bırakıp allaha havale ediyorum.
  • 06-09-2012, 19:10:04
    #53
    O konuda yer alan sadece 2 satır benim.. Diğerlerini noktasına virgülüne dokunmadan konu sahibi @berdes'in yazılarından çıkardım..

    Ama yalansa yalan desinler Buyrun hodri meydan

    Allah aşkına akıl var mantık var..

    Şimdi bir şey yazacam da olmayacak..Kimsenin ekmeği ile oynamak istemiyorum ama sosyal link borsasında özellikle resmen milleti ayakta uyutuyorlar. (genel olarak söylüyorum)

    Eleman çıkmış ne demiş bak bakkk...

    Panda uyumlu, Penguen uyumlu Seo Paketi ??

    Bakıyorum içinde ne var biliyor musun ?

    Aynı makaleyi 1000 tane 2000 tane yere programla 5 dakika gibi bir sürede basıyor.. SPAM'ın kralını yapıyor. Siteye filtre tehlikesi yaşatıyor.. Sonra da yok panpa yok penguen uyumlu diyor..

    Bunların Panda ve Pengun güncellemelerinden anladıkları ne inanın çok merak ediyorum..

    1 tane yaa sadece 1 tanecik makaleyi 1000 tane wiki veya bilmem ne sitesine 5 dakkada basmak mı ? Ayıp, yazık...

    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin bu dedigini, konu acan o cocuklarin konusuna yazsak kiyamet kopar burda. Su hani forumda en ustte "yeni mesajlar" kismi varya, oraya tiklayinca oyle seyler goruyorum ki. Bide elemanlar olayi bitirmis, penguen uyumlu, yok ilk sayfa garanti, 1000 tane wiki ile sir atlayacaklar arkadaslar.

    biseyler ogrenmeye calissalar diyecem ki bilmiyorlar, ogreniyorlar, ama uzuluyorum boyle kisilere cahil olduklarini, bos bos yasadiklarini gordukce uzuyor beni.
  • 06-09-2012, 19:18:56
    #54
    Zamanında çok uyardım, mesajlarımı sildirdiler / sildiremediklerinide 10-15 kişinin yorumu ile hemen arka sayfalara attırdılar.

    Bu forumda video çekip videoda özgünlük, özgün makale, özgün içerik, özgün tasarım, özgün site diye bas bas bağıran adamlar, 1 makaleyi 500 tane blogspot a gönderiyor.

    Sadece buda değil, bir kısımda varki, adama bakıyorsun sadece sosyal imleme hizmeti veriyor, adam bir konu açıyor, konuyu bir okuyorsun bütün backlink çeşitleri zararlı, birtek sosyal imleme yararlı.

    Arkadaşlar daha önce 2-3 konudada yazdım. Tekrar etmek istiyorum.

    Google dediğimiz sistem, sizlere hiç bir zaman şu zararlı, şunu yapma demiyor, google sadece neyi, hangi şekilde yaptığınıza bakıyor.