berbes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle bu yazacaklarımın sizinle alakası yok onu belirteyim. Genel olarak söylüyorum

Belki paranoyaklık diyeceksiniz ama eğer burda site ismi paylaşırsam 30 dakika içinde saldırır birileri siteye. Zaten bu başlıktan dolayı baya bir düşman edindim. Bir film sitemiz var onuda kaybetmeyelim
Hocam zaten elin gavurundan hiç zarar görmeyiz. Ne görürsek kendi milletimizden görüyoruz. Kıskançlık, hasetlik ve çekememezlik başka bir şey olduğunu düşünemiyorum. Sen senelerce gecenin bir vakitlerine kadar emek sarf edersin, uykusuz kalırsın belki sen o aldığın 3-5 kuruşla kundaktaki evladının masrafını çıkarıyorsun ama kimse bunun farkında değil anca saldırarak sana zarar verirler. Başka da bir şey söylemek istemiyorum.