AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
JustRulz hocam, dogru diyosun. Ylniz ben sana bisey soyliyeyim mi, su gordugun sayfada ettigim muhabbeti, butun forumu bastan asagi okurken bulamiyorum, cunku okunnacak baslik yok artik yanlis anlama sana degil lafim, demek istedigim surda ettigimiz muhabbet o kadar keyif veriyor ki bize, keske butun basliklar su bulundugumuz SAYFA gibi olsa.
orası ayrı tabiki de herkes içini döküyor ama isimler belli olunca daha da güzel muhabbet olacak.