sonuç vermeyen tartışma bence boştur arkadaş !
boşuna burada tartışıyoruz yorumlarımızı dile getiriyoruz boşuna
bahsi geçenler yine aynı şeyleri yapıyor yapacakta neden çünkü tam anlamı ile kim bunlar söylemiyorsunuz , bu şekilde sizde onların yaptığı işe ortak oluyorsunuz farkında değilsiniz.