Yazıyı yazdığında mesaj atarsan bende okumak isterim.
Bu forumda gerçekten çok acayip işler dönüyor.. Çok acayip insanlar çok acayip işler yapıyor..
Elemanın biri benden sayfa içi optimizasyon hakkında bilgi alıyor. Daha anahtar kelime ve açıklama kısmından bi haber ama.. Aaaa bi bakıyorum adam
Garantili SEO Çalışması diyor.
Biri benden 2 kelime için biri sohbet bir tane de +18 kelime için fiyat istedi ama kibar bir dille bu siteler için çalışma yapmadığımı belirttim... 2. bombaa.. 2 ay sonra
Garantili SEO Çalışması yapan 2. vatandaş
Bir tanesi bas bas bağırıyor.. Hacklink satıyorum diye.. Kendi de forumda itiraf ediyor hacklink sattığını.. İşte Bomba 3... Bu elemanda
Garantili SEO Çalışması yapıyor
Daha neler neler

Seo sayfa içinde başlar diyenlerin çalışma yaptığı 1-2 siteye denk geldim de aman Allah'ım rezalet..
@berdes'in de örnek verdiği gibi ücretsiz programlardan sitenize binlerce aynı sitede 1 tane makale kullananlara sözüm yok bile
Daha çok şey var ama bende kalsın isterseniz..Kimsenin kalbini kırmak istemem.
Ancak sadece size şunu söyleyebilirim ki..Ne yaparsanız yapın yada ne çalışması yaptırırsanız SPAM'dan uzak durun..
Hocam aynen katiliyorum sana. uzun bir yazi hazirlayip zaten paylasicam burda artik gina gelen seylerle ilgili. adam hem penguen uyumlu diyor, bide kalkmis profil backlink diyor hala. biri yazmis aramalarda gorunmuyoum, ama o kadar da backlink kastim diyor. Yahu akil var mantik var dediginiz gibi, allahin polonyasinn bilmem ne edu uzantili universite kimya bolumune link ekleyip, havacilik ile ilgili bir linkten adam yukselmeyi umuyor.
Yani kimse kusura bakmasin da, ben bu kadar kafasi calismayan adam olacagini dusunmuyorum. Aslinda benim kizdigim ne biliyomusunuz, kafasiz olmayipta kafasiz isler yapan insanlari gormek beni gercekten kizdiriyor. ya diyorum hic mi forumu okumadin, hic mi 1 tane adam gibi yaziya bakmadin da , millet bas bas bagirdigi halde sacma sapan isler yapabiliyor millet. Hakikaten cok cok uzucu bir durum.
Hayır suçun hepsi onlarda değil suçu hepsi işi verende de değil.
Aslında suçun büyük kısmı bu SPAM çalışmaları yapanlarda ama onlarda kimseyi uyarmıyor ki.. Adamın tek derdi gel paralar aksın paralar

herkes cebini doldurmanın derdinde. Haa şu da var..Bence bu spam çalışmaları yapanlarda bunun yararı veya zararı nedir tam emin değiller.Daha doğrusu bilgi sahibi değiller ki

Bilselerde altın yumurtlayan tavuğu kesmemek için sallıyorlar ya da susuyorlar..
Ama burda işi verenlerinde akıllı ve mantıklı olması lazım..Burada hemen hemen herkesin 1 tane değil 1 den fazla sitesi var.. En azından 10 tane domaini 5 tane kurulu sitesi vs vardır. Bu kadar mı bilgisizsiniz ? Bu kadar mı okumaya üşeniyorsunuz ? Bu kadar neden bilgiden kaçarlar onu da anlamam..
Bilmemek değil öğrenmemek ayıptır.. Hala da göz göre göre sosyal link borsasında bu ayıba devam edenler var.. Onlara da ayıp diyorum sadece.. insanların paralarını almayın, umutlarını çalmayın.. Lütfen...
Bu arada o eleman 2-3k kazanıyorsa inan onun ayıbıdır.. Böyle spam işi yapanlar ayda benim gözümde 5k kazanmıyorlarsa işi bilmiyolardır. Ciddiyim
Kesinlikle durumu iyi özetlemişsin.Ama suçun heps onlarda mı?Adamın sitesini kurdum seo ayarlarını yaptım.Abi dedi ben bilmiyorum göster.Gösterdik.
Aynı arkadaş şimdi penguen uyumlu işler yapıyor.Kendi siteleri 200 hite varmaz.Bu adam ayda 2/3 k götürüyor.Diğer yandan bu işe yıllarını vermiş arkadaşlarımız bir konu açıyor.Arkadan 10 kişi gelip adamı yaptığı işe bin pişman ediyorlar.