• 23-02-2010, 18:40:58
    %40 hit kaybı var.
  • 23-02-2010, 18:43:09
    Üyeliği durduruldu
    S e r s e r i adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hit kaybı bendede var fakat site hiç uyarı vermedi. Bunu hafta sonundan hafta içine geçişe bağladım. Umarımda öyledir
    yok bence ondan değil ben sitelerimi bilirim.Bir halt var bunda
  • 23-02-2010, 18:44:16
    Ben kaldırdım bütün sitelerden dahada eklemem bir terslik var bendede aşırı hit düşüş var.
    Bütün sitelerde
  • 23-02-2010, 19:02:51
    Yaklaşık 20 gün önce kaldırmıştım iyiki kaldırmışım
  • 23-02-2010, 20:39:29
    Üyeliği durduruldu
    son durum nedir sayyacda, sorun devam ediyor mu?
  • 23-02-2010, 20:42:06
    Bütün sitelerimde kod hala mevcut, herhangi bir sorun olmadı.
  • 23-02-2010, 20:42:41
    bu sadece cromede crome de cıkıyo ben onemsemedım acıkcası
  • 23-02-2010, 20:56:06
    KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün sitelerimde kod hala mevcut, herhangi bir sorun olmadı.
    Büyük ihtimal ip leri değiştirdiler. Ben bir daha asla kullanmam sayyacı. Bizim üzerimizden bilgisayarlara virüs bulaştırıyorlar. Botnet ağı yapıyorlar...
  • 23-02-2010, 20:57:34
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar kodlarına virüs yerleştirmiş. Google de ip ban atmış görünce o kadar sitede bu adamların virüsünü...
    Sabahtan beri botnet yayıyorlar diyorsun.

    Bir tane kanıtın var mı ?

    Her mesajında bilinçli bir art niyet var.

    İlk mesajına da başka bir sayacın detaylı reklamını koymuşsun.

    Bana sayyac.com un başına bir şey gelince durumdan yararlanmaya çalışıyormuşsun gibi geldi ?

    Kanıtın varsa görelim,yoksa boş konuşmayın.