KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütün sitelerimde kod hala mevcut, herhangi bir sorun olmadı.
Büyük ihtimal ip leri değiştirdiler. Ben bir daha asla kullanmam sayyacı. Bizim üzerimizden bilgisayarlara virüs bulaştırıyorlar. Botnet ağı yapıyorlar...