İpucu: Sayyac.com/net Kodlarını Kaldırın !
318
●19.394
- 24-02-2010, 23:46:04analytics de eksikmi ölçüyor anlamadım.hit düştü bemrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2010, 02:23:37Hayır. senin sitende sorun var hocam. onlinewebstat anlık istatistlik veriyor. ben kodu yerleştirdim panel de yenile yaptım direk online ziyaretçi ler göründü.UbocekU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2010, 02:50:33Üyeliği durdurulduharbiden ha hitlerde acayip düsüs var nerdeyse %50 nedir bu ya hay allahım:S
doğru halletmişler hallettilerde zaten bizim siteleri simdi ne olacak bence ya ziyaretçi korktu gelmiyor yada googlee bişey var fisledikten sonra filtreye aldı yada bize uygulanan ambargo gibi bişey aklıma gelen bişey daha var kanaatimce dalga dalga açılıyor banımız daha tam açılmamıstır diğer aklıma gelende allah yardımcımız olsun
- 25-02-2010, 07:32:46Üyeliği durdurulduDarlanma şampiyon ;pBetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2010, 08:19:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben sayyac hiç kullanmıyordum ve ne kadar doğru karar vediğimi daha iyi anlıyorum.
Telekom tarafından yasaklanma ve ve bu olay işin önemini gösteriyor.
birdaha da sayyac kullanmam istedikleri kadar düzeltsinler lanet olsun be !