• 24-02-2010, 23:44:19
    Sayyac falan hikaye analytics kullanın
  • 24-02-2010, 23:46:04
    mrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayyac falan hikaye analytics kullanın
    analytics de eksikmi ölçüyor anlamadım.hit düştü be
  • 25-02-2010, 00:03:06
    Hem sayyac hemde analyticskullanıyorum.Sanırım en saglam yol bu.
  • 25-02-2010, 02:11:53
    histats kullanın.pişman olmazsınız.
  • 25-02-2010, 02:23:37
    UbocekU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlinewebstat.com da da hata var 3 gündür sitede kodlar kalmasına rağmen örümcekleri kodu göremiyo
    Hayır. senin sitende sorun var hocam. onlinewebstat anlık istatistlik veriyor. ben kodu yerleştirdim panel de yenile yaptım direk online ziyaretçi ler göründü.
  • 25-02-2010, 02:50:33
    Üyeliği durduruldu
    harbiden ha hitlerde acayip düsüs var nerdeyse %50 nedir bu ya hay allahım:S
    doğru halletmişler hallettilerde zaten bizim siteleri simdi ne olacak bence ya ziyaretçi korktu gelmiyor yada googlee bişey var fisledikten sonra filtreye aldı yada bize uygulanan ambargo gibi bişey aklıma gelen bişey daha var kanaatimce dalga dalga açılıyor banımız daha tam açılmamıstır diğer aklıma gelende allah yardımcımız olsun
  • 25-02-2010, 04:20:55
    60K sitem sanırım bu sebepten dolayı filtreye girdi birdaha da sayyac kullanmam istedikleri kadar düzeltsinler lanet olsun be !
  • 25-02-2010, 07:32:46
    Üyeliği durduruldu
    BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60K sitem sanırım bu sebepten dolayı filtreye girdi birdaha da sayyac kullanmam istedikleri kadar düzeltsinler lanet olsun be !
    Darlanma şampiyon ;p
  • 25-02-2010, 08:19:14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben sayyac hiç kullanmıyordum ve ne kadar doğru karar vediğimi daha iyi anlıyorum.

    Telekom tarafından yasaklanma ve ve bu olay işin önemini gösteriyor.