• 25-02-2010, 23:33:23
    Ben 4 yıldır google Analytics kullanıyorum. sayyacı bir dönem test etmek için kullandım hep eksik sayıyor.
  • 25-02-2010, 23:45:32
    ben kodları kaldırdım.
  • 26-02-2010, 02:58:44
    Üyeliği durduruldu
    extreme tracking en baba sayaç.
  • 26-02-2010, 03:14:58
    benimde hitler acayip düşüşte.kaldırdım bir daha düzelde koymam.işimi garantiye alıcam.şuan sayaç turka iyi gibi..tam sayıyor mu bilemem ama en azından zarar yok.
  • 26-02-2010, 03:44:31
    Üyeliği durduruldu
    2 gündür benimde hitlerde %50 civarında düşüş oldu. Bunu sebebi sayyac mı yani ?
  • 26-02-2010, 04:35:33
    KeYGeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ap açık ortada google kendi analistiğini kullandırtmak için resmen ambargo uyguluyor...

    Dostum sen neyle neyi kıyaslıyorsun şakamı bu yazdıkların.Google ile sayyaç kıyasladın değil mi ?
  • 26-02-2010, 16:56:00
    bende diyorum hitler nie dusuk kelimelerde aynı kaldirdim hemen.
  • 26-02-2010, 17:16:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sonunda buldum hepinize oneririm

    http://www.trackmyweb.net
    Demo

    ingilizce ama Türk yapimi
  • 27-02-2010, 23:28:32
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sayacturka inanılmaz eksik sayıyor ve yavaş.