KeYGeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ap açık ortada google kendi analistiğini kullandırtmak için resmen ambargo uyguluyor...

Dostum sen neyle neyi kıyaslıyorsun şakamı bu yazdıkların.Google ile sayyaç kıyasladın değil mi ?