• 05-03-2010, 15:28:48
    Bende kullaniyorum sorun yok sanırım.
  • 05-03-2010, 16:04:42
    Üyeliği durduruldu
    Şuan sorunsuz kullanabilirsiniz.
  • 05-03-2010, 21:15:49
    Şu anda hiçbir sorun yok i herşey gayet normal ilerliyor.
  • 06-03-2010, 00:15:28
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar sorun kalktı galiba güvenle kullanabilirsiniz bende ekledim sorun yok görünüyor insallah bundan sonra olmaz sıktı artık?
  • 07-03-2010, 11:16:06
    Iyi bir sayac işi yapmak isteyen yok mu ? Burada böyle bir domainimi var. Hazır sayyac itibar kaybetmişken
  • 08-03-2010, 03:43:20
    Üyeliği durduruldu
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iyi bir sayac işi yapmak isteyen yok mu ? Burada böyle bir domainimi var. Hazır sayyac itibar kaybetmişken
    aslında ben varım valla elimde serverde var 1 Gbit Uplink 2000GB [2TB] Trafik yani aylık hakkıma düseni verme garantisi aslında birlessek bence güzel bi sayac kurabiliriz gibi
  • 08-03-2010, 04:13:05
    Üyeliği durduruldu
    Eğerki bir proje oluşturulacak olursa sayyac.com gibi ben dedicated sunucu karşılaya bilirim tabikide bu işi öncelikle en ince ayrıntısına kadar konuştuktan sonra.
  • 08-03-2010, 04:51:28
    Sayaçta şuan sorun yok arkadaşlar rahat rahat kullanın,biraz daha geliştirseler daha güzel olacak
  • 08-03-2010, 05:00:36
    Üyeliği durduruldu
    valla proje olsa sayac benzeri iyi olur heralde ama tek basına yapılabilecek iş değil 3 5 kişiyle pekala halledebilir serveri scripti falan derken tuzluya gelecek çünki detaylı konuşmak lasım