• 23-02-2010, 16:19:09
    sayyac benim için bitmiştir birdaha sayyac kodlarına gelmem işin aslını astarını bilmem nasıl bu hale gedlginide bilmeme gerek yok ama güven diye birşey kalmadı burdaki birçok insanı kaybetti
  • 23-02-2010, 17:26:19
    bu botnet islerinden anlamadıgım icin soruyorum bu işte suc bizzat sayyac'tamı yoksa sayyac saldırı mı yedik magdur mu?
  • 23-02-2010, 17:28:26
    bişi sorcam sitelerim virüs hatasi vermiyor fakat, sayyacdaki hite göre ve adsenseye göre hitlerde %70 oraninda düşüş var.

    bu neden kaynaklaniyor. site ayni aramalarda devam duruyor ama.
  • 23-02-2010, 17:30:25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sayyac 'ın başı bu aralar dertten kurtulmuyor.. Bakalım hayırlısı. (:
  • 23-02-2010, 17:39:42
    Üyeliği durduruldu
    Ben 24 saat internette gezinirken neden bu sayaçdan virüs uyarısı almadım?
  • 23-02-2010, 17:49:43
    bende uyarı almadım arkadaşlar tüm sitelerimde sayyac kodu var :S
  • 23-02-2010, 17:53:09
    bende uyari almadim fakat %70 hit kaybi var nedendir bilmiyorum.
  • 23-02-2010, 18:35:31
    Üyeliği durduruldu
    Dilsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende uyari almadim fakat %70 hit kaybi var nedendir bilmiyorum.
    hit kaybı bendede var.Evet neden acaba
  • 23-02-2010, 18:38:48
    Üyeliği durduruldu
    Hit kaybı bendede var fakat site hiç uyarı vermedi. Bunu hafta sonundan hafta içine geçişe bağladım. Umarımda öyledir