• 24-02-2010, 12:32:49
    Paso mail atıyor sıkılmaya başladım iyice hem çözüm bulamıyorlar hemde gunde 2 defa mail atıyorlar ne iş anlamadım :S
  • 24-02-2010, 12:54:12
    Üyeliği durduruldu
    hitlerde düşüş devam ediyor kodu dün kaldırmıstım halbuki
  • 24-02-2010, 14:02:10
    onlinewebstat.com da da hata var 3 gündür sitede kodlar kalmasına rağmen örümcekleri kodu göremiyo
  • 24-02-2010, 14:25:18
    Aynı durum yanılmıyorsam bir ara adhood da vardı yayıncıların siteleri fişleniyordu google tarafından. Şimdi aynı şey sayyac da var, ben ilk gün hemen kaldırdım, sonuçda o kadar emek verip sitemize içerik ekleyip google'dan gelicek ziyaretcileri gözlüyoruz. Google Choreme görüyorsa bu zararlı kodu, Firefox da görür yakında. Sayyac.com yüzünden neden biz zarar görelim ? Gelen ziyaretci senin siteni zararlı saldırgan site olarak bilir, ziyaretcilerin asıl sorunun sayyac kodundan kaynaklandığın bilmez birçoğu.
  • 24-02-2010, 17:26:23
    Sayyac yüzünden tüm siteler güm'e gitti.
  • 24-02-2010, 17:49:33
    kodlari kaldirdim yeniden değerlendirme yolladim. siteler gümledi sanirim . 2k hitli 2 siteninde hitleri 150 200 arasi sanirim adsenseden anladiğim kadariyla.

    kendi sitelerindeki sorunu halletmişler ama bizim sitelerdeki sorunu kim halledecek orasi merak konusu.
  • 24-02-2010, 18:44:51
    sorun halledilmiş sanırım...
  • 24-02-2010, 19:56:05
    Üyeliği durduruldu
    kaldırdım sorun halledildimi şimdi tekrar ekleyeceğim :'( kesin düzeldiyse
  • 24-02-2010, 21:05:58
    hitler gelmediği kesin..