• 22-02-2010, 21:46:27
    Üyeliği durduruldu
    http://www.sayacturka.gen.tr/ kullanın gayet iyidir.ben uzun zamandır kullanıyorum.ancak kodlarını biraz arındırsa daha iyi olacak.
  • 22-02-2010, 21:50:34
    Bundan sonra zor sayyac kullanırım açıkcası fakat yinede kesin birşey diyemem, adamlar ücretsiz çok güzel hizmetler verdi tabiki arada masraflarını çıkarmak için mailde atmadılar değil fakat bunları hor görmemek lazım bu devirde ücretsiz bir şekilde kimse 3-4 server koyup ücretsiz sistem yapmaz, bazı arkadaşlarımız diyecektir ki sitelerinde,sayac simgesine reklam koyuyorlar bırakında o kadarlık koysunlar..

    Bu zamana kadar verdiğiniz ücretsiz hizmetten dolayı çok çok teşekkürler sayyac yönetimi.
  • 22-02-2010, 21:57:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende diyordum neden bu millet Analytics'e neden kafayı takmış. Çıktı işte...
  • 22-02-2010, 21:58:06
    Analyticsden şaşmayın.
  • 22-02-2010, 22:01:14
    Yemin ederim bıktım bu sayyac kaldırmakdan bir sürü site var gir tek tek kaldır mahkeme kararı virüs kaldır ekle kaldır ekle nere kadar
  • 22-02-2010, 22:02:42
    Allah razı olsun.

    inş sorun çıkmaz bizdede
  • 22-02-2010, 22:08:55
    şimdi hiç işim yok sitelerden şey kaldıracam :S olmuyor böyle biraz ciddiyet lazım.
  • 22-02-2010, 22:19:34
    TurkHit..com açma zamanı geldi bence
  • 22-02-2010, 22:27:25
    sırf sitelerimin sayacını tutmak için site açacağım kaliteli bir script bilen var mı?