• 22-02-2010, 20:12:38
    Üyeliği durduruldu
    hale bak ya site dizikalite de ilk sıradaydı düştü bu sayyac yüzünden
  • 22-02-2010, 20:13:43
    Sayyaç bu saatten sonra ne yapar nasıl ayakta kalır bilemiyorum.
  • 22-02-2010, 20:15:57
    sayyac kullanma google analytics kullanma bunun sonu pek hayırlı değil.
  • 22-02-2010, 20:16:35
    Çok sıkıntı vermeye başladı artık sayyac.
  • 22-02-2010, 20:20:42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bundan sonra sayyac kullanmam. Çok sorun çıkarmaya başladı.
  • 22-02-2010, 20:22:36
    Paranoia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayyaç bu saatten sonra ne yapar nasıl ayakta kalır bilemiyorum.
    Evet Haklısın.Bakalım Bu İşin Altından Nasık Kalkmayı Planlıyorlar.Dikkatimi Çeken Paralı Üyelik İle Sayyac Simgesi Gizleniyordu.Para Verenler Şimdi Boşa Mı Vermiş Olacaklar..
  • 22-02-2010, 20:25:41
    Arkadaşlar pr nin sıfırlanmasıyla bir etkisi varmıdır acaba 2 tane sitem pr2 pr3 sıfırlandı sayac ile ilgisi varmıdır acaba ?

    + Aydınlattığınız için teşekkürler. yoksa diğer sitelerde gümbürtüye gidecekti valla
  • 22-02-2010, 20:32:30
    reklamlarda yerlilerden dolandırılıp gene google'a döndük. sayactada yine analytics'e dönecez herhalde.
  • 22-02-2010, 20:33:58
    tüm dosyalara baktım sayyac kodu yok bile..phpbb3 kullanıyorum
    nerede bu kodlar nasıl kaldıracagım