• 22-02-2010, 19:42:54
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten kod ekleyip kaldırmaktan sayyac hepimizi php ustası yaptı artık kodları ezbere biliyoruz.
    Çok haklısın
  • 22-02-2010, 19:48:33
    Google Analytics
    kullanın derim
  • 22-02-2010, 19:55:25
    Üyeliği durduruldu
    saol bilgilendirme için kaldırdım..
  • 22-02-2010, 19:57:17
    Üyeliği durduruldu
    Cok enteresan ben vbulletin kullaniyorum simdi dikkatimi cekti kodlar otomatik kalkmis benim siteden anlayamadim.
  • 22-02-2010, 19:58:02
    Üyeliği durduruldu
    zararli görünce hemen kaldırdım.çok saol...
  • 22-02-2010, 19:58:51
    bilgilendirme için çok sağol. bendede uyarı verdi.
  • 22-02-2010, 19:59:40
    Bende sayyac kodlari neden gözükmüyor diyorum hitleride saymamış.
  • 22-02-2010, 20:00:31
    Üyeliği durduruldu
    2 siteden de kaldırdım.
  • 22-02-2010, 20:00:49
    Dahada sayyac ı koymam artık zırt pırt bişeyler oluyor.
    Bilgilendirme için teşekkürler.