sorunun cevabını vermişsin, müdürler yazışma yapar, bilgi işlem müdürleri de yazışma yapar. Ancak hayali bilgi işlem müdürlerinde yazışma varmı yokmu bilemiyorum, bu konuda uzman sizsiniz, size soralım
Hocam yani bu konuyu açan arkadaş bilgi işlem müdürüyüm diye uyduruyor mu ???
ßiLgi işLem MüdürLüğü Yazışma Yapmaz Gißi ßir KavRam kuLLanmadım..
Resmi Yazışma YapıLmaz DemiyoRum Lafı AnLamak iStediğin Gißi AnLama..
2 Kere'de imLa HataSı Yüzünden ßaşım Yanıyodu da DiyoRum.
Her Şirket Müdür'ü YazışmaLarını SekreteLeri AracıLığı iLe YaparLar..
ßiLip ßiLmeden Konuşmak iyi DeğiLmiş ßunu da ßöyLeLikLe AnLamış oLdun SanırSam.
ya bi git kardeşim bilgi işlem müdürüsün ve gelip chat siteleri açıp ****** video koyup para kazanmaya çalışıyosun. Senin bu yalanına baban bile inanmaz nese okullar yaklaşıyor.
ya bi git kardeşim bilgi işlem müdürüsün ve gelip chat siteleri açıp ****** video koyup para kazanmaya çalışıyosun. Senin bu yalanına baban bile inanmaz nese okullar yaklaşıyor.
Sana siteLerimi YazaRım ve OnLarda RekLam YokSa Sana Ne DiyeLim ?
Artık Var Adamım..
Hemde 10 YıLdır..
Hem de NormaL Yazıyı YazamıCak Kadar Adamım..
UmaRım AnLamışsındıR Adamım.
Yaşın 22 yazıyor ama doğru bile olsa akıl yaşının 22 olmadığı kesin, yani adam gibi Türkçe konuşmak varken neden enteresan kelimeler kullanılır hiç anlamıyorum ?
ßiLgi işLem MüdürLüğü Yazışma Yapmaz Gißi ßir KavRam kuLLanmadım..
Resmi Yazışma YapıLmaz DemiyoRum Lafı AnLamak iStediğin Gißi AnLama..
2 Kere'de imLa HataSı Yüzünden ßaşım Yanıyodu da DiyoRum.
Her Şirket Müdür'ü YazışmaLarını SekreteLeri AracıLığı iLe YaparLar..
ßiLip ßiLmeden Konuşmak iyi DeğiLmiş ßunu da ßöyLeLikLe AnLamış oLdun SanırSam.
Sen Nerde Gördün ßir ßiLgi işLem Müdür'ünün Resmi YazışmaLara Girdiğini ?
MüdürLük DeyinCe AkıLa geLen Tel Şey Resmi YazışmaLarmıdır ?
ve Sen Hiç Duymadın mı MüdürLerin işLerini Her Zaman SekreterLeri Yapar ?
ßir de Sen ßuraLarda Harcanma GüzeL TRT TürkçeSi ßiLiyoSun ßenCe TRT'de Yazı işLerinde iŞe ßaşLa SadeCe ßir Tavsiye (;
ßen Türkçemden Memnunum..
Memnun oLmuyan VarSa Okumaz Okumadığı iÇinde Cevap Yazmaz.