Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevdim ben bu adamı. Forumumda komedi bölümünde moderatör olur musun ?
Kullanıcı adının altına bilgi işlem müdürü de yazarım ne dersin ?
Eğer Sen Adam Gißi Adam oLsaydın ßen ßeLki ßu TekLifini KaßuL EdeRdim..
KusuRa ßakma Lafımı da Ağır ßuLma Aynı DereCe'den ßir Laftı.