ßiLgi işLem MüdürLüğü Yazışma Yapmaz Gißi ßir KavRam kuLLanmadım..
Resmi Yazışma YapıLmaz DemiyoRum Lafı AnLamak iStediğin Gißi AnLama..
2 Kere'de imLa HataSı Yüzünden ßaşım Yanıyodu da DiyoRum.
Her Şirket Müdür'ü YazışmaLarını SekreteLeri AracıLığı iLe YaparLar..
ßiLip ßiLmeden Konuşmak iyi DeğiLmiş ßunu da ßöyLeLikLe AnLamış oLdun SanırSam.