ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ßiLgi işLem MüdürLüğü Yazışma Yapmaz Gißi ßir KavRam kuLLanmadım..
Resmi Yazışma YapıLmaz DemiyoRum Lafı AnLamak iStediğin Gißi AnLama..
2 Kere'de imLa HataSı Yüzünden ßaşım Yanıyodu da DiyoRum.
Her Şirket Müdür'ü YazışmaLarını SekreteLeri AracıLığı iLe YaparLar..
ßiLip ßiLmeden Konuşmak iyi DeğiLmiş ßunu da ßöyLeLikLe AnLamış oLdun SanırSam.
ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen Nerde Gördün ßir ßiLgi işLem Müdür'ünün Resmi YazışmaLara Girdiğini ?
MüdürLük DeyinCe AkıLa geLen Tel Şey Resmi YazışmaLarmıdır ?

ve Sen Hiç Duymadın mı MüdürLerin işLerini Her Zaman SekreterLeri Yapar ?
ßir de Sen ßuraLarda Harcanma GüzeL TRT TürkçeSi ßiLiyoSun ßenCe TRT'de Yazı işLerinde iŞe ßaşLa SadeCe ßir Tavsiye (;
ßen Türkçemden Memnunum..
Memnun oLmuyan VarSa Okumaz Okumadığı iÇinde Cevap Yazmaz.
kullanmış mısın?