ilie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorunun cevabını vermişsin, müdürler yazışma yapar, bilgi işlem müdürleri de yazışma yapar. Ancak hayali bilgi işlem müdürlerinde yazışma varmı yokmu bilemiyorum, bu konuda uzman sizsiniz, size soralım


Hocam yani bu konuyu açan arkadaş bilgi işlem müdürüyüm diye uyduruyor mu ???