• 13-09-2009, 21:24:36
    #64
    ilie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorunun cevabını vermişsin, müdürler yazışma yapar, bilgi işlem müdürleri de yazışma yapar. Ancak hayali bilgi işlem müdürlerinde yazışma varmı yokmu bilemiyorum, bu konuda uzman sizsiniz, size soralım


    Hocam yani bu konuyu açan arkadaş bilgi işlem müdürüyüm diye uyduruyor mu ???
  • 13-09-2009, 21:24:51
    #65
    sunucuoptimizasyon.com
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır benim foruma gelicek
    İlk ben keşfettim onu benim o
  • 13-09-2009, 21:25:47
    #66
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ßiLgi işLem MüdürLüğü Yazışma Yapmaz Gißi ßir KavRam kuLLanmadım..
    Resmi Yazışma YapıLmaz DemiyoRum Lafı AnLamak iStediğin Gißi AnLama..
    2 Kere'de imLa HataSı Yüzünden ßaşım Yanıyodu da DiyoRum.
    Her Şirket Müdür'ü YazışmaLarını SekreteLeri AracıLığı iLe YaparLar..
    ßiLip ßiLmeden Konuşmak iyi DeğiLmiş ßunu da ßöyLeLikLe AnLamış oLdun SanırSam.
    ya bi git kardeşim bilgi işlem müdürüsün ve gelip chat siteleri açıp ****** video koyup para kazanmaya çalışıyosun. Senin bu yalanına baban bile inanmaz nese okullar yaklaşıyor.
  • 13-09-2009, 21:26:27
    #67
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevdim ben bu adamı. Forumumda komedi bölümünde moderatör olur musun ?
    Kullanıcı adının altına bilgi işlem müdürü de yazarım ne dersin ?
    Eğer Sen Adam Gißi Adam oLsaydın ßen ßeLki ßu TekLifini KaßuL EdeRdim..
    KusuRa ßakma Lafımı da Ağır ßuLma Aynı DereCe'den ßir Laftı.
  • 13-09-2009, 21:26:42
    #68
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Bu adam bence bilgi işlem müdürü değil ama çok iyi hazırcevap..

    İş teklif ediyorum sana kabul ediyormusun?

    Salla chat siteleri kazandırmaz...
  • 13-09-2009, 21:27:13
    #69
    Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bi git kardeşim bilgi işlem müdürüsün ve gelip chat siteleri açıp ****** video koyup para kazanmaya çalışıyosun. Senin bu yalanına baban bile inanmaz nese okullar yaklaşıyor.
    Sana siteLerimi YazaRım ve OnLarda RekLam YokSa Sana Ne DiyeLim ?
  • 13-09-2009, 21:27:16
    #70
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık Var Adamım..
    Hemde 10 YıLdır..
    Hem de NormaL Yazıyı YazamıCak Kadar Adamım..
    UmaRım AnLamışsındıR Adamım.
    Yaşın 22 yazıyor ama doğru bile olsa akıl yaşının 22 olmadığı kesin, yani adam gibi Türkçe konuşmak varken neden enteresan kelimeler kullanılır hiç anlamıyorum ?
  • 13-09-2009, 21:28:04
    #71
    sunucuoptimizasyon.com
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer Sen Adam Gißi Adam oLsaydın ßen ßeLki ßu TekLifini KaßuL EdeRdim..
    KusuRa ßakma Lafımı da Ağır ßuLma Aynı DereCe'den ßir Laftı.

    Offf ne ağır laf ettin öyle ezildim bittim gittim yahu insan içine çıkamam artık.
  • 13-09-2009, 21:28:19
    #72
    Üyeliği durduruldu
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ßiLgi işLem MüdürLüğü Yazışma Yapmaz Gißi ßir KavRam kuLLanmadım..
    Resmi Yazışma YapıLmaz DemiyoRum Lafı AnLamak iStediğin Gißi AnLama..
    2 Kere'de imLa HataSı Yüzünden ßaşım Yanıyodu da DiyoRum.
    Her Şirket Müdür'ü YazışmaLarını SekreteLeri AracıLığı iLe YaparLar..
    ßiLip ßiLmeden Konuşmak iyi DeğiLmiş ßunu da ßöyLeLikLe AnLamış oLdun SanırSam.
    ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen Nerde Gördün ßir ßiLgi işLem Müdür'ünün Resmi YazışmaLara Girdiğini ?
    MüdürLük DeyinCe AkıLa geLen Tel Şey Resmi YazışmaLarmıdır ?

    ve Sen Hiç Duymadın mı MüdürLerin işLerini Her Zaman SekreterLeri Yapar ?
    ßir de Sen ßuraLarda Harcanma GüzeL TRT TürkçeSi ßiLiyoSun ßenCe TRT'de Yazı işLerinde iŞe ßaşLa SadeCe ßir Tavsiye (;
    ßen Türkçemden Memnunum..
    Memnun oLmuyan VarSa Okumaz Okumadığı iÇinde Cevap Yazmaz.
    kullanmış mısın?