ChatMynetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ßiLgi işLem MüdürLüğü Yazışma Yapmaz Gißi ßir KavRam kuLLanmadım..
Resmi Yazışma YapıLmaz DemiyoRum Lafı AnLamak iStediğin Gißi AnLama..
2 Kere'de imLa HataSı Yüzünden ßaşım Yanıyodu da DiyoRum.
Her Şirket Müdür'ü YazışmaLarını SekreteLeri AracıLığı iLe YaparLar..
ßiLip ßiLmeden Konuşmak iyi DeğiLmiş ßunu da ßöyLeLikLe AnLamış oLdun SanırSam.
ya bi git kardeşim bilgi işlem müdürüsün ve gelip chat siteleri açıp ****** video koyup para kazanmaya çalışıyosun. Senin bu yalanına baban bile inanmaz nese okullar yaklaşıyor.