• 02-08-2008, 17:14:12
    #10
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar herkesle kapışacak güçde olduklarını falan sanıyorlar ya vallahi düşündükce tav oluyorum bu microsoft'da!
    hangi işletim sistemini kullanıyorsun
  • 02-08-2008, 17:17:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi işletim sistemini kullanıyorsun
    hangi tarayıcı?
    hangi arama motoru?
    hangi resim düzenleme programı?
    yada ne bilim öyle bişey.
    Yani, işletim sistemi; XP güzel ama gereksiz yere ben tasarımcıları daha çok uraştırmak istiyorum deyip 8 çıkartıp diğer tarayıcıları yok saymanın alemi ne?
    Firefox'un 3 çıkartması..
  • 02-08-2008, 17:22:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Allah kurtarsın arkadaşlar, Firefox gibisi yok
  • 02-08-2008, 18:45:18
    #13
    bu ne dengesizliktir ..

    sırf kendi yazılımları kullanılarak web siteleri yapılsın diye yapıyorlar bu işleri ..

    ie7 de düzgün gösteren bir site ie6 da çalışmaz . ie6 da çalışan siteler farklı bir pc deki ie6 da çalışmaz .. şimdi bi de ie8 uyumu )
  • 02-08-2008, 18:52:22
    #14
    her zaman firefoxu tavsye ediorum 10 kat daha hızlı ie`a göre...
  • 02-08-2008, 23:26:39
    #15
    firefox diyorum başka bişey demiyorum
  • 02-08-2008, 23:56:30
    #16
    siz de alet olmayın adamların tekel olma savaşına
    sitenize firefox kullanılması için destekleyici materyaller hazırlayın. yoksa yakında siteleri hazırlarken bir de ie8 (veya 2011 de ie 31 ) için ayriyeten ayar yapmak bilmem ne yapmak gerekecek.
    firefox lazım her PC ye
  • 03-08-2008, 00:52:51
    #17
    Üyeliği durduruldu
    kimse sitesine o kodu eklemezse microsoft mecbur daha betadayken geri çeker. Ama her zaman kullanıcıda biten mesela artık webmasterda bitiyor.
  • 03-08-2008, 01:54:40
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ne ekliycem bea! manyaa baq.. microsoft eklesin programına... recorditin sitelerine gelince EmulateIE7