schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi işletim sistemini kullanıyorsun
hangi tarayıcı?
hangi arama motoru?
hangi resim düzenleme programı?
yada ne bilim öyle bişey.
Yani, işletim sistemi; XP güzel ama gereksiz yere ben tasarımcıları daha çok uraştırmak istiyorum deyip 8 çıkartıp diğer tarayıcıları yok saymanın alemi ne?
Firefox'un 3 çıkartması..